Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Audio-voodoo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Audio-voodoo
From: Michal <quiarmainuf@dunflimblag.mailexpire.com>
Date: Sun, 06 Oct 2013 02:04:58 +0200
W dniu 2013-10-05 13:19, Mr. Misio pisze:

> Zanabylem niedawno stary, uzywany zestaw - ampli i glosniki, uzywane, za
> 300. Podlaczone do CD - daja piekny dzwiek w porownaniu do dowolnych
> glosniczkow komputerowych za 300. No ale nie bez powodu - jednak
> kilkukilogramowy ampli i wieksze glosniki kilkupasmowe to sprzet
> dedykowany pod muze. Dzwiek jest po prostu inny, pelniejszy, bo caly
> sprzet tylko tym sie zajmuje - brzmieniem.

Zawsze zastanawiało mnie w przypadku wychwalania dźwięku z PC jedno -
dlaczego nie bierze się przy tych wszystkich ochach i achach pod uwagę
szumu generowanego przez sam PC, zwłaszcza desktop, nawet jeśli nieźle
wyciszony. Z tego względu jak dla mnie nawet zwykłe Logitechy X540 +
dodatkowo 2x25w dwudrożne na tył dla zrobienia 7.1 wystarczają do tego
do czego używa się PC: gry, filmy z YT, muzyka w tle. To naprawdę nie są
zastosowania wymagające "nie wiadomo jakich" głośników.
W pokoju obok z głównym TV mam też 7.1 na recaiverze kenwooda
192khz/24bit po kablu optycznym + głośniki od 120W 4-drożnych (przód) do
40W dwudrożnych (boki) i owszem, jest lepiej, ale nie wyobrażam sobie
obstawienie czymś takim typowego PC, choćby ze względu na gabaryty. Taki
PC obstawiony blisko 90 cm kolumnami jest średnio ustawny.

--
/MB