Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Audio-voodoo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Audio-voodoo
From: robot <robot@vnruvenreege.pl>
Date: Thu, 17 Oct 2013 10:01:17 +0200
W dniu 2013-10-16 02:33, Zakonspirowany pisze:

Nie. Brat ma cały zestaw Onkyo. Kupiony za grube pieniądze. Szwagier zestaw
Marantz. Brat sobie kupił jakieś granitowe podkładki pod te kolumny. I nie
brzmi to nawet w połowie tak dobrze, jak te szwagrowe Marantzy położone po
prostu na dywanie. Nie przeczę, że gra to znakomicie, ale ten dźwięk jest jakiś
sztuczny, plastikowy. Ja się siostry pytałem, czy szwagier nie chciałby
wymienić tego zestawu na nowy, bo bym go odkupił, to powiedziała, że on je
traktuje jak własne dziecko...

Czyli tak:
Skoro jeden zestaw Onkyo jest zły to znaczy, że wszystkie produkty audio Onkyo
są złe.
Skoro jeden zestaw Marantz jest "mistrzostwo" to znaczy, że wszystkie produkty audio
Marantz są "mistrzostwo"

Dobrze zrozumiałem?

--
pozdro