Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Audio-voodoo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Audio-voodoo
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Sat, 05 Oct 2013 13:14:39 +0200
Użytkownik Zakonspirowany napisał:
W dniu 05-10-2013 11:31, saskatchewan pisze:

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w
wiadomości news:524f3192$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
Tydzień przy głośnikach laptopowych. Ze słuchawkami, mimo że studyjne,
jest niewygodnie. Powrót do domu i dwa głośniki wyprodukowane dla
Sony, nominalnie 80 WRMS. I JEST KOSMOS! Tak że nie chcę żadnych
głośników do peceta. Sytuację ratuje raczej tylko podłączenie go do
jakiegoś przyzwoitego zestawu stereo.

Gdzie tu voodoo ?

No bo niektórzy wychwalają jakieś głośniczki czy to creative, czy
logitecha. A to wszystko można sobie wsadzić dość głęboko. Nic nie
pobije prawdziwych głośników.

...podlaczonych do wbudowanej analogowej karty dzwiekowej laptopa

Troche masz racji, troche nie. JA mam komputerowe 2+1 z certyfikatem THX i tez nie slyszalem roznicy az nie kupilem karty dzwiekowej do PC, bez szalenstw jakis Creative z sredniej polki. Roznica byla kolosalna. Do laptopa dokupilem zewnetrzna karte, ale to do innych celow, do puszczania dzwieku na mikser/glosniki estradowe.

Troche wiec nie masz racji. Wszystko zalezy od tego ile wydales na "Zestaw do muzyki". Jak jedziesz na budowanej karcie i masz profi-sluchawki to co z tego? Kup profi karte, podlacz profi sluchaki - poczujesz roznice.