Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Audio-voodoo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Audio-voodoo
From: Zakonspirowany <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com>
Date: Sat, 05 Oct 2013 13:27:45 +0200
W dniu 05-10-2013 13:14, Mr. Misio pisze:
Troche wiec nie masz racji. Wszystko zalezy od tego ile wydales na
"Zestaw do muzyki". Jak jedziesz na budowanej karcie i masz
profi-sluchawki to co z tego? Kup profi karte, podlacz profi sluchaki -
poczujesz roznice.

W domu mam zewnętrzną kartę 5.1 Toshiba (ale wnętrzności to jakiś Creative), choć do niej mam podpięte stereo. W każdym razie nie sądzę, by akurat karta grała tu jakąś szczególną rolę. Zewnętrzne też nie są lampowymi. Ale dźwięk jest po prostu bajką, a z głośniczków czy słuchawek – tylko dobry.

--