Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Audio-voodoo

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Audio-voodoo
From: animka <animka@tonieja.wp.pl>
Date: Thu, 17 Oct 2013 00:08:47 +0200
W dniu 2013-10-16 02:33, Zakonspirowany pisze:
W dniu 15-10-2013 01:23, Santana pisze:

Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup

W dniu 05-10-2013 12:19, Santana pisze:

Użytkownik "Zakonspirowany"  napisał w wiadomości grup

W dniu 05-10-2013 11:31, saskatchewan pisze:

Użytkownik "Zakonspirowany" <xxxxxx.xx.xxxx@gmail.com> napisał w
wiadomości news:524f3192$0$2195$65785112@news.neostrada.pl...
Tydzień przy głośnikach laptopowych. Ze słuchawkami, mimo że studyjne,
jest niewygodnie. Powrót do domu i dwa głośniki wyprodukowane dla
Sony, nominalnie 80 WRMS. I JEST KOSMOS! Tak że nie chcę żadnych
głośników do peceta. Sytuację ratuje raczej tylko podłączenie go do
jakiegoś przyzwoitego zestawu stereo.

Gdzie tu voodoo ?

No bo niektórzy wychwalają jakieś głośniczki czy to creative, czy
logitecha. A to wszystko można sobie wsadzić dość głęboko. Nic nie
pobije prawdziwych głośników.

Jakbyś posłuchał Logitech Z-5500 to byś napalił tymi Sony w kominku :) A
to tylko głośniki do kompa. Po usłyszeniu prawdziwych kolumn popuściłbyś
w portki :P

Słyszałem niejednokrotnie zestaw Marantz. Sprzed kilkunastu lat. I to
jest mistrzostwo. Niektórzy zachwycają się jakimś Onkyo, ale dobry
amplituner i głośniki Marantz pobijają ten cały nowy szajs na głowę.

Udowadniasz na każdym kroku że jesteś lamerem :) Marantz to nawet w
miare przyzwoita firma ale nigdy nie robiła dobrych kolumn. No a Onkyo,
zwłaszcza seria Integra podłączona do odpowiednich kolumn, to już dwie
klasy powyżej Marantz'a. No ale dla Ciebie jak widać wszystko czego
powąchasz to od razu mistrzostwo świata. Masz po prostu tendencje do
koloryzowania i nadużywania dużych słów. Być może można to leczyć :P

Nie. Brat ma cały zestaw Onkyo. Kupiony za grube pieniądze. Szwagier
zestaw Marantz. Brat sobie kupił jakieś granitowe podkładki pod te
kolumny. I nie brzmi to nawet w połowie tak dobrze, jak te szwagrowe
Marantzy położone po prostu na dywanie. Nie przeczę, że gra to
znakomicie, ale ten dźwięk jest jakiś sztuczny, plastikowy. Ja się
siostry pytałem, czy szwagier nie chciałby wymienić tego zestawu na
nowy, bo bym go odkupił, to powiedziała, że on je traktuje jak własne
dziecko...

Skoro ten zestaw jest do kitu to po co masz odkupować? Idż do sklepu i kup sobie to co Ci odpowiada.

--
animka