Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: Dawid <xxx@neostada.pl>
Date: Wed, 02 Oct 2013 14:59:30 +0200
W dniu 2013-09-28 02:37, Santana pisze:

Użytkownik "Chris"  napisał w wiadomości grup

W dniu 2013-09-27 21:08, Santana pisze:

Jesteśmy, jesteśmy, tzn. kto? Ty i szwagier? Napisz jasno kogo
reprezentujesz albo doskonale wpiszesz się w powyższe 99% :P

Może jeszcze rozmiar buta ci podać, jak byś znał rynek IT to byś
wiedział.

Nie chce numeru buta tylko konkretnej informacji. Kogo reprezentujesz
"miszczu"? Ogólniki którymi karmisz leszczy to sobie możesz włożyć. Tam
gdzie chcesz. Jak ja robiłem z kompami to ty chodziłeś na borówki z
drabiną.

To bajkopisarz, a orty wali w co drugim zdaniu, gdy przychodzi do konkretów to odpowiada ogólnikowo lub nie na temat.
Jak go przycisnąć to zaczyna się obrażanie i bluzgi.
Wielka firma i tysiące sztuk sprzedaży,to jego konik ;-)