Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: BQB <adres@anty.spamowy.com.invalid>
Date: Fri, 04 Oct 2013 21:00:06 +0200
W dniu 2013-10-02 11:50, Przemysław Ryk pisze:
Dnia Tue, 1 Oct 2013 23:21:48 +0200, maX napisał(a):

Oczywiście, część przypadków to takie jak piszesz, trzeba dużo RAM ale
starczy słaby proc. Tym niemniej nie bez przyczyny Intel robi 12-wątkowe CPU
i nie bez przyczyny są one niedostępne dla 1150/1155.
Zresztą 64 GB nawet najtańszego RAM i tak kosztują znacznie więcej niż i7 na
2011.

Ano nie bez przyczyny. Mnie osobiście moje Core 2 Duo E8400 spokojnie
jeszcze by się wyrobiło przez dobry rok czy dwa, gdybym tylko mógł w płytę
wstawić więcej, niż 8GB ram. A tak muszę wymienić płytę, procesor i pamięci.
:)

Tylko nie kupuj Windows 7 Home (ja niestety nie sprawdziłem) - ma ograniczenie do 16 GB.