Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Wed, 2 Oct 2013 11:50:05 +0200
Dnia Tue, 1 Oct 2013 23:21:48 +0200, maX napisał(a):

> Oczywiście, część przypadków to takie jak piszesz, trzeba dużo RAM ale
> starczy słaby proc. Tym niemniej nie bez przyczyny Intel robi 12-wątkowe CPU
> i nie bez przyczyny są one niedostępne dla 1150/1155.
> Zresztą 64 GB nawet najtańszego RAM i tak kosztują znacznie więcej niż i7 na
> 2011.

Ano nie bez przyczyny. Mnie osobiście moje Core 2 Duo E8400 spokojnie
jeszcze by się wyrobiło przez dobry rok czy dwa, gdybym tylko mógł w płytę
wstawić więcej, niż 8GB ram. A tak muszę wymienić płytę, procesor i pamięci.
:)

[ Dreams have a nasty habit of going bad when you're not looking.          ]
[                                                              (Max Payne) ]