Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Tue, 1 Oct 2013 22:40:04 +0200
Dnia Tue, 1 Oct 2013 20:46:48 +0200, maX napisał(a):

> On tym właśnie pisałem. Jak ktoś potrzebuje 64 GB RAM to znaczy że używa
> komputera do profesjonalnych zastosowań, a wtedy często potrzebny jest
> równiez szybki CPU (i7). Ba, są tacy którzy kupują platformę 2011 nie dla
> większej ilości RAM (bo starcza im mniej niż 32 GB), ale dlatego że na 2011
> są procesory 6-rdzeniowe (na 1150/1155 max to 4 rdzenie). No i oczywiście są
> i tacy którzy kupują i 64 GB RAM i 6-rdzeniowy CPU.

Momentami nie do końca. Osobiście pracuję w DTP. Naprawdę nie potrzebuję
pierdyliarda rdzeni, wystarczą mi 2/4. Za to przy 8GB (obecnie) ramu mi już
ciasno, chciałbym mieć przynajmniej 16 z opcją dokładania/wymiany do 32 lub
64GB. Tak mi wychodzi, że wystarczające są dla moich zastosowań wysoko
taktowane dwa/cztery rdzenie i duuuużo ramu, niż 12 rdzeni.

(ciach…)

[ Nadzieja to najgorsze skurwysyństwo jakie wyszło z puszki Pandory.       ]
[                                                                (S. King) ]