Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
Date: Fri, 27 Sep 2013 13:21:48 +0200

Powitanko,

Jesteśmy dystrybutorem na Polskę takich marek jak GB, ASUS, MSI, Astock
i wiem jakie są problemy, jakie są % zwrotów serwisowych

No to podziel sie wiedza jak to procentowo wyglada i czy dotyczy marki ogolnie, czy konkretnej plyty. Kazdej firmie zdarzają sie wtopy. Dotychczas np. mialem zawsze Asusy i problemy z nimi sa mi NIEznane, teraz czytam, ze sa. To ma byc komp do pracy, ostatni raz w gry gralem na ZX Spectrum, moze jak dozyje i bede mial czas, to jakiegos Flight Symulatora odpale, ale narazie ma to byc mozliwie najbardziej niezawodny komp do codziennej pracy. Jesli mozesz wiec powiedziec, ze plyt X sprzedaliscie ilestam i bylo (daj Boze) zero zwrotow, to biegne kupic;-). Ale musi miec LPT lub PCI i najchetniej jeszcze COM.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: