Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "qwerty" <qwerty01@poczta.fm>
Date: Thu, 26 Sep 2013 20:50:48 +0200
Użytkownik "WiesłaW" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:op.w307svp735rodc@naw-pc.home...
Daleko mi od prowadzenia krucjaty na temat niezawodności płyt głównych.
Wszyscy producenci notują wpadki. Dobrze jest podać model płyty z którą
jest problem i wtedy możemy mieć orientację czego należy się wystrzegać.
Swoją drogą ja również kilka razy zawiodłem się na Asusie. Znając jednak
postęp w tej dziedzinie i zmiany na rynku nie mogę stwierdzić, że to już
na zawsze.

Tylko, gdyby padła. A to z dnia na dzień nie włącza się. Tak jak napisałem - pomogło czyszczenie CMOS. To nie był problem, bo usiadłem na innym i skopiowałem pliki z serwera (akurat dzwonił klient i chce nanieść zmiany i otrzymać natychmiast). ;)