Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 30 Sep 2013 09:25:40 +0200
Pawel O'Pajak nabazgrał(a):

Powitanko,
Obecnie sprzedały się tylko 24 szt. i oczywiście zwroty zero.
Dzieki, zawsze to jakis punkt zaczepienia. Ludzie pisza, ze niektore wersje Beta BIOSu nie dzialaja wlasciwie, ale kto kaze bete testowac na wlasnej skorze;-)

Nie wiem, ja do firmy zawsze brałem sprawdzone sprzęty bo firma nie może stać (studio graficzne) Do głównego kompa na którym się pracuję szła płyta Asrocka (jakiś wypas zależy od roku) a w render farmie swego czasu były same Intele bo tam tylko siedziały procki, ram i dysk startowy z systemem a tak to wszystko zdalnie. Raz miałem jaja bo było ba blue, jakieś jazdy z zegarem i na pierszy ogień pamięci bo to 5 min roboty, potem płyta ale co ciekawe jedno i drugie sprawne za to dysk SSD Intela okazał się wadliwy co jest żadkością, wymiana SSD i śmiga do dziś.