Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 30 Sep 2013 09:20:56 +0200
qwerty nabazgrał(a):

Użytkownik "Chris" napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:l23e9j$g57$1@node1.news.atman.pl...
I myślisz że sekretarka czy księgowa zrobi to sama :)
A pisałem, że polecam asusa? Raczej narzekam na gigabyte.

Chodziło mi o zwykłą czynność clear cmos gdzie ty sobie poradzisz ale zwykły śmiertelnik typu sekretatrka rozłoży ręce i będzie to nie działą .. i do serwisu przyniesie klawiaturę .. :)

Przy okazji płyt Asusa bo już nie chce mi się pisać nowego posta, jak
macie  problem ze stabilnością często wystarczy podnieść napięcie dla
pamięci ponad  wskazane przez producenta.
Było podniesione (ze względu na O/C). Testowany prime95 przez kilkanaście godzin, komputer używany przez kilkanaście godz. w stressie (autocad) i
z dnia  na dzień postanowił się nie uruchomić.

Porada były że nawet bez OC czasami pomaga podniesienie napięcia dla ramu.
Ciesz się że padła na zero bo jak się wywala to serwis robi test ok, odmowa zalana, albo update bioss :)