Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
Date: Thu, 26 Sep 2013 19:07:50 +0200

Powitanko,

Jako ciekawostka 90% ludzi pracujących w dystrybucji nie ma sprzętu GB
albo Asusa :) wolą Asrocka/Intela/MSI (które się bardzo poprawiło)

Asrock czesto przewija sie na grupie z jakimis problemami. Wiem, ze to niby Intel, ale jakos tak mi nie pasi, no i zadna nie ma ani LPT, ani RS232.
Intel nie robi na 1150, trudno uwierzyc, ale:
http://www.intel.pl/content/www/pl/pl/motherboards/desktop-motherboards/motherboards.html
MSI tez na Haswella sie nie chwali.

Tak to jest zaleta ale ja wolę spokój i jeśli bym potrzebował RS albo
LPT to dokupił ka\rtę na PCI za 20zł i miał spokój bo nawet jak podanie
to szybko idę do sklepu i wymieniam na nową.

Tylko teraz czesto plyty nie maja PCI, nowoczesnosc psia mac:-(
O ile 232 calkiem dobrze radzi sobie na przejsciowkach USB, to z pelnym LPT jest problem, musi wiec byc albo LPT, albo PCI. Ceny na PCI Expres LPT mi sie nie podobaja, a kart LPT na PCI pewnie znajde w swoich smieciach pare.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: