Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Zestaw do oceny

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Zestaw do oceny
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Thu, 26 Sep 2013 11:42:21 +0200
Pawel O'Pajak nabazgrał(a):

Powitanko,
- Płyta główna Gigabyte GA-Q87M-D2H (Q87 - bo wspiera VT-d)
Mało stabilne płyty ale twój wybór :)
A co z nimi jest nie tak?

Ogólnie chodzi o serwis GB (+Asus) które to firmy prowadzą naprawę"" tego w PL, czyli oddajesz sprzęt do serwisum, czekasz 3tyg, dostajesz naprawioną albo test ok i liczysz że coś zrobili bo bardzo często za chwilę wraca to znowu do serwisu z opisem usterkli KURWA to dalej nie działa !! i tak do usranej śmieci w przypadku GB, Asus po 3-4 razach wymienia ale 2-3 miechy leży to w serwsie. A wraca tego sporo zarówno low-end jak i high-end np Asus serii Matrix za grubą kasę. Jako ciekawostka 90% ludzi pracujących w dystrybucji nie ma sprzętu GB albo Asusa :) wolą Asrocka/Intela/MSI (które się bardzo poprawiło) a z grafik Vertexy, Saphiry czy Gainwardy ...

Bo wlasnie przymierzam sie do Z87X-UD5H. Ogolnie Gigabyte oferuje jeszcze RS232 i LPT na czym mi akurat zalezy, no i zwykle PCI tez bywaja. Inni producenci nie pomysleli o tym.

Tak to jest zaleta ale ja wolę spokój i jeśli bym potrzebował RS albo LPT to dokupił ka\rtę na PCI za 20zł i miał spokój bo nawet jak podanie to szybko idę do sklepu i wymieniam na nową.