Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Old Green :)" <aquarius@aqua.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 23:51:57 +0000 (UTC)
W artykule <kqsbg8$895$1@node2.news.atman.pl> RadoslawF napisal(a):

> Można, ale w niczym ci to nie pomoże.
boleję nad tym.....

> Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
> wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

Oj, biedaku.... a w którym to miejscu ty wyczytałes, ze "wymagam"????
i w którym to miejscu napisałem,ze oczekuje "usługi"???
Najzwyczajniej na swiecie, jak to na grupie dyskusyjnej, ktoś rzuca pytanie,
a ktos inny sie do pytania ustosunkowuje
Nie znaczy to, ze miesza z błotem pytającego.
to jest taka specyfika POLSKICH grup.
Brak dystansu , i przemożna chęc (przymus wręcz) DOWALENIA.
To jest więcej niz żałosne. To KATASTROFA NARODOWA!

> To nie jest moderowane forum i tu się wątków nie zamyka.
> Będziesz go podtrzymywał to potrwa dłużej.

> Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
> Ale tobie to w niczym nie pomoże.

 powtarzasz się, co smutne jest.

> Możesz.
> Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych

Taaak. Nic innego nie bede robił, tylko poszukiwał, rozpytywał,
 kto ma ochote na muzealną ( w formacie) kartę SD.
Tak, to jest pomysł na...
życie  ;)

> lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
> Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.

Niezwykle odkrywczy to pomysł.
Pozwolisz,że udam sie na rozmyslania nad tym pomysłem...
:)

--
Pozdr. Zbig.Drwięga
gg1100100111000000111010