Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Old Green :)" <aquarius@aqua.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 23:13:04 +0000 (UTC)
W artykule <kqsj9q$o8k$1@mx1.internetia.pl> Michoo napisal(a):

> Nie. Zapytałeś czy można tak podzielić żeby rejestrator widział - a
> szklane kule mają teraz wakacje.
nie pitol:

> Ale nie ma jednej odpowiedzi - czy sterownik karty sobie nie radzi z
> sektorami na karcie 32GB czy sterownik FS sobie nie radzi z systemem
> plików na 32GB.
I to sa dobre pytania (dodatkowe)
a nie bzdety wykazujące, że frajer jestem,
bo "kupiłem to, co jest mi zupełnie niepotrzebne'

> No tak, bo użycie allegro jest w sumie bardziej skomplikowane niż
> czytanie instrukcji.
No tak Allegro, siedem miesiecy będe udowadniał "cwaniakowi"
kupującemu, że NIE chce go oszukac.
" A to, a tamto, a pierdamto, a czy nie to, lub co innego'......
--
Pozdr.