Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: Franc <wp@wp.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 12:54:23 +0200
Dnia Mon, 1 Jul 2013 10:33:35 +0000 (UTC), Old Green :) napisał(a):

> Nauka z zdzarzenia (dla mnie, nikogo nie namawiam);
> 1. omijac Media Expert-a bo raczej PRZYJAZNEGO
>     potraktowania  nie mozna się spodziewać.
> 2. straciłem 120 zł (a mogłem jedynie koszt za tzw. uzycie,
> i o tyle mogła ta karta lezeć  taniej na półce) Np. o 20,30zł.
>    Zapewne komus by podpasowała mimo tego ,ze otwierana.

Stary, ale to Ty zrobiłeś źle.
1. Kupiłeś złą kartę licząc się z tym, że może jednak nie pójśc w sprzęcie
(rejestrator).
2. Założyłeś w ciemno, że pomimo braku oznaczenia na opakowaniu, w śrdoku
jest micro SD + adaptor. Skąd ten pomysł? Było taniej?
3. Pomimo tego wszystkiego rozerwałeś opakowanie i się dziwisz, że nie chcą
od Ciebie przyjąc zwrotu i zrobić wymiany na inne karty.
Pomyśl - jak otworzysz opakowanie z cukrem, to w sklepie wymienisz go na
opakowanie z mąką?

Jakbyś nie rozerwał opakowania, to na pewno byś wymienił na inną. Spokojnie
sam tak robiłem z takich molochach (ostatnio w Media).
Dlatego przestań obwiniać ludzi dookoła za to, że Ty źle zrobiłeś.

--
Franc