Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 08:48:35 +0200
Michal nabazgrał(a):

dopuszcza zwrot towaru,
Tylko na odległość lub poza lokalem przedsiębiorstwa. A tu mowa była o
zakupie w sklepie stacjonarnym, dla których nie ma wymogu ustawowego,
tylko o możliwości takiego zwrotu/wymiany decydują ich własne regulaminy
przyjmowane jako forma konkurowania o względy konsumenta.

MM ma o ile pamiętam 7-10 dni na zwrot towaru o ile jest w stanie nienaruszonym a karta SD musiała być wyjęta z kartonika i nie ma szans żeby doprowadzić to do stanu nowego, jak by nie otwierał to bez problemu wymienią.

Ja kupieł laptopa u nich i na drugi dzieńwyskoczył martwy pixel, zapakowałem wszytko jak z fabryki i bez problemu dali nową sztukę.