Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl>
Date: Tue, 02 Jul 2013 10:35:31 +0200
Dnia 2013-07-02 01:51, Użytkownik Old Green :) napisał:

Tu jest grupa dyskusyjna a nie odpłatna pomoc więc dlaczego
wymagasz od nas usługi skoro za nią nie zapłaciłeś ?

Oj, biedaku.... a w którym to miejscu ty wyczytałes, ze "wymagam"????
i w którym to miejscu napisałem,ze oczekuje "usługi"???

Z twojego postu na który odpisałem wynikało właśnie że takiej
usługi oczekujesz.

Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
nie, nie da sie zrobić.

Można podzielić kartę na partycję chyba pod każdym systemem.
Ale tobie to w niczym nie pomoże.

 powtarzasz się, co smutne jest.

Smutne jest że człowiek który się domaga powtórnej odpowiedzi
bo jedna już padła teraz ma pretensje że udzielając dosyć
konkretnej odpowiedzi się powtarzam.
Zdajesz sobie sprawę że takim zachowaniem ośmieszasz się
jeszcze bardziej.

Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.

Możesz.
Ktoś normalny poszukał by chętnego na kartę wśród znajomych

Taaak. Nic innego nie bede robił, tylko poszukiwał, rozpytywał,
 kto ma ochote na muzealną ( w formacie) kartę SD.
Tak, to jest pomysł na... życie ;)

To nie był pomysł na życie to był pomysł na pozbycie się
niepotrzebnej karty przy jednoczesnym obniżeniu strat
spowodowanych głupią i nie przemyślaną decyzją o kupnie
w ciemno.

lub odłożył na półkę, może kiedyś się jednak przydać.
Ale ty pewnie sam wiesz lepiej.

Niezwykle odkrywczy to pomysł.
Pozwolisz,że udam sie na rozmyslania nad tym pomysłem...
:)

Lepiej byś zrobił gdybyś rozmyślania zaczął przed zakupem
lub przynajmniej przed otwarciem tego ciekawego wątku.
To też sobie przy okazji przemyśl.

Pozdrawiam