Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Chris" <chris@spam.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 08:45:05 +0200
ToMasz nabazgrał(a):

to zupelnie poza tematem. takie rzeczy sa wpisane w obrot sklepu i nie
jest to jakis hiper ultra drogi sprzet, tylko karta SD za smieszne
pieniadze. jesli sklep to sprzeda nawet za 1/3 ceny jako "open box" to w
rozliczeniach tego nie zauwazy. a bedzie mial kilku klientow wiecej. <rs>
i tu jest pies pogrzebany
Prawo polskie (handolowe) dopuszcza zwrot towaru, ale nie precyzuje co z owym towarem trzeba zrobić. Moim zdaniem byłoby fajnie, gdyby sprzedawca przyjmował towary -10% i tak samo je - oficjalnie macane - sprzedawał.

Pokaż mi to prawo bo ja takiego nie widzę .... NIE MA CZEGOŚ TAKIEGO JAK ZWROT TOWARU ZAKUPIONEGO W SKLEPIE STACJONARNYM.