Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Karta SD 32GB

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Karta SD 32GB
From: "Old Green :)" <aquarius@aqua.pl>
Date: Mon, 1 Jul 2013 15:29:03 +0000 (UTC)
W artykule <kqro1t$krd$1@node2.news.atman.pl> Chris napisal(a):

> Franc nabazgrał(a):

> Proponuje kupić Colę Light otworzyć i swierdzić że chciało się zwykłą
> classic, ciekawe czy też by się pluł że BANDYCI/ZŁODZIEJE nie chąc mi oddać
> kasy albo za 2l cole dać 2 x po 1 litr .. żenada ..

ty i tobie podobni w taaaakim sposobie rozumienia mojego postu -
 jednak jestescie  Ynteligentni.....inaczej  :)
Używając Waszego sposobu argumentacji.
Moje pytanie brzmiało (przypomnę):
czy można podzielić partycję karty 32GB na 2x16GB
Inne informacje były tzw. poboczne.
No ale Yntelygenty skupiły sie na udowadnianiu, ze... no ze głupi jestem.
może i jestem, ale nie prosiłem o udowadniania tego aspektu.

No a YnteligentY zaczeły główkować , jak by tu rozpoczynajacemu watek dowalić,
a i przy okazji udowdnic,jakie to sa bystre i rozgarniete.

Wnosze o zamkniecie watku w zakresie pobocznym,
tj. dowody błyskotliwości komentatorów,
co nie maja co robić, klepiąc w kalwiaturę  i tłukąc ta pianę.
to dobre na pregierz. W tę albo w drugą stronę.

Oczekiwałem jednej odpowiedzi; tak, mozna to zrobić np. spod linuksa
nie, nie da sie zrobić.

Więc 120 zł spuszcze w kiblu. I OK.
--
Pozdr.