Dnia Thu, 30 May 2013 17:30:26 -0500, Pszemol napisał(a):
> "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> wrote in message
>> Ale co moze robic zle, jesli nowa drukarke rozpakowuje i z menu
>> wybiera wydruk testowy ?
>> Przeczytac instrukcje rozpakowywania ?
>
> No właśnie nie rozumiem tego... :-)
> I nie rozumiem pomysłów kolegów co wierzą w cuda polegające
> na tym, że drukarka będzie magicznie drukować z komputera gdy
> nie drukuje samodzielnie - w tym wypadku kombajn wielofunkcyjny,
> więc w ogóle w zasadzie komputera do niczego nie potrzebuje,
Cuda sie zdarzaja. Moze warto sprawdzic jakies upgrade ?
> bo można przecież używać jej wyłącznie jako xero lub fax, bez
> funkcji printer.
No wlasnie - xero w b/w dziala ?
> Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
> Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
> Padłem trupem...
> Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
> doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
> nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
> Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
> Nie że genialne?
Logiczne, musisz przyznac.
> Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
> zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
> "tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
> jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
> wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
> No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...
Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.
No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?
J.
|