Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 13:40:14 +0200
Dnia Thu, 30 May 2013 17:30:26 -0500, Pszemol napisał(a):

> No właśnie nie rozumiem tego... :-)
> I nie rozumiem pomysłów kolegów co wierzą w cuda polegające
> na tym, że drukarka będzie magicznie drukować z komputera gdy
> nie drukuje samodzielnie - w tym wypadku kombajn wielofunkcyjny,
> więc w ogóle w zasadzie komputera do niczego nie potrzebuje,

Cuda sie zdarzaja. Moze warto sprawdzic jakies upgrade ?

> bo można przecież używać jej wyłącznie jako xero lub fax, bez
> funkcji printer.

No wlasnie - xero w b/w dziala ?

> Właśnie odłożyłem słuchawkę po rozmowie z Advanced Support :-)
> Pan mi zaproponował że wyśle mi czarny tusz... bo chyba mam zły.
> Padłem trupem...
> Zaproponowałem aby podał mi logiczne rozumowanie które
> doprowadziło go do takiego pomysłu to mi powiedział że drukarka
> nie drukuje, więc to musi być albo wadliwa drukarka albo tusz...
> Wysłali mi już dwie drukarki, więc to nie drukarka, więc musi tusz.
> Nie że genialne?

Logiczne, musisz przyznac.

> Pana wcięło, puścił mi muzyczkę na 3 minuty po czym wrócił i mi
> zaproponował że mi przyśle 3 drukarkę :-))) I zaproponował że
> "tym razem" już ją sprawdzą przed wysłaniem, dokładnie tak samo
> jak zapewniał mnie gostek w zeszłym tygodniu, po tym jak pierwsza
> wysłana mi drukarka nie działała tak samo jak moja oryginalna...
> No jaja.... To się chyba nadaje do "Sprawa dla Reportera"...

Ale czemu - chcialbym zeby serwisy w Polsce tak dzialaly ... choc jak
zasilacz w dell polegl, to wyslali nowy pytajac tylko o numer.

No ale co - podejrzewasz ze nikomu na swiecie czarny nie dziala ?

J.