Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: Przemysław Ryk <przemyslaw.ryk@gmail.com>
Date: Fri, 31 May 2013 04:03:17 +0200
Dnia Fri, 31 May 2013 01:50:36 +0200, $heikh el $hah napisał(a):

> K-wa, czy to naprawdę tak skomplikowana i długa czynność, by
> zainstalować sterowniki i spróbować coś wydrukować z komputera?!

Czyli według Ciebie wątkotwórca od grudnia 2012 używał egzemplarza owej
drukarki li tylko i wyłącznie jako stojącego sobie osobno urządzenia? Czy
może zbyt ciasno masz pod kopułą, żeby zatrybić chronologię wydarzeń:
1. grudzień 2012 - drukarka kupiona, od tej pory wykorzystywana i to raczej
jako urządzenie podłączone do komputera;
2. ostatnio pojawił się problem - druk czarnego tekstu w ciapki, po
czyszczeniu głowic wzór testowy daje wyłącznie kolor i wydruk z czarnego
atramentu foto. O deinstalacji / zmianie wersji sterowników mowy nie było.
3. wstawione nowe tusze, dostarczone nowe urządzenia - każde ma ten sam
problem.

Wyjaśnij mi pączusiu malinowy, jakim cudem instalacja sterowników w systemie
(w którym już one - co najśmieszniejsze - raczej są) pomóc ma na prawidłowy
wydruk autotestu z wbudowanej w drukarkę elektroniki?

[ Zdolność precyzyjnej obserwacji jest zwykle nazywana cynizmem przez      ]
[ tych, którzy jej nie posiadają.                    (George Bernard Shaw) ]