Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Desoft" <NICK@interia.pl>
Date: Thu, 30 May 2013 09:13:38 +0200

Użytkownik "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com> napisał w wiadomości news:ko6fb9$djm$1@dont-email.me...
Mam nową drukarkę XP-600, to kombajn wielofunkcyjny...
Urządzenie kupione w grudniu 2012. Ostatnio zaczęła
drukować czarny tekst we wzorki, co druga linię, itp...
Pomyslałem - kończy się czarny tusz, choć nie dużo drukowane.
Kupuję nowy tusz, wymieniam, robię weryfikację: to samo...
Druk czarnego tekstu w ciapki. Robię czyszczenie głowic.
Jest jeszcze gorzej. Po funkcji "czyszczenia" głowic drukarka
przestała drukować na czarno - nie ma nic...
Wzorek wydrukowany na rządanie daje tylko kolory i
fotoczarny - brak czarnego tekstowego...

Miałem podobny przypadek daaaawno. Nowa drukarka nie drukowała w kolorze.
Okazało się że winny był bios PCeta.
Napisałeś że stało się to już podczas używania drukarki, ale myślę że trop jest chyba dobry.
Sprawdź na innym komputerze

--
Desoft