Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Pszemol" <Pszemol@PolBox.com>
Date: Thu, 30 May 2013 21:24:08 -0500
"$heikh el $hah" <xxx.xxx@xxx.xx> wrote in message news:51a807f1$0$26699$65785112@news.neostrada.pl...
I nie twierdzę, że to pomoże, ale jak wszystkie możliwe, logiczne przyczyny odpadają, to warto spróbować mniej logicznych.

To co napisałeś tutaj jest nielogiczne :-))

Pamiętam jak raz miałem problem z odpaleniem nowej płyty CD z jakimś softem. Wszystkie możliwe sposoby zawodziły. Zakurzona, na oko, nie była. Ale w końcu przetarłem koszulą i odpaliła...

Jak się to ma do mojego problemu z kombajnem który ma
xerować i odbierać faxy drukując je na czarno BEZ KOMPUTERA?