Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu
From: "Mr. Misio" <mrmisiodegrizzly@gazeta.pl>
Date: Fri, 31 May 2013 12:21:33 +0200
Użytkownik Pawel O'Pajak napisał:

Powitanko,

Ja bym kupił cokolwiek taniego, ale zaraz się odezwą grupowicze co mnie
zjadą :)

Bo roznica miedzy dobrym, a tanim zasilaczem jest taka, ze ten pierwszy
po prostu padnie i co najwyzej wywali bezpieczniki, a ten drugi
dodatkowo zabierze ze soba wszystko z kompa poza obudowa. Jak rozumiem
Marcinowi padl TYLKO zasilacz.

No nie wiem, moze tak było 5 lat temu, jak mozna bylo kupic chinskiego no name.

Obecnie choć są zasilacze po 50 zł to kupuje za ok. 100+ zł. I nie doświadczylem jeszcze spalenia kompa choc kilka zasilaczy padlo (mam pod opieką troche sprzetu).

Imho zamiast wydawac krocie na zasilacz, lepiej miec tanszy zasilacz i UPS chocby najslabszy, ale troche usprawniajacy siec elektryczną.