Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: Pawel O'Pajak <opajak@interia.pl>
Date: Thu, 30 May 2013 06:15:29 +0200
Powitanko,

Dzwonię dziś trzeci raz

Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp, ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S.  Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA:  ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE: