Powitanko,
Dzwonię dziś trzeci raz
Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart
ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie
zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp,
ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos
nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem
wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem.
I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji
wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan
do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.
Pozdroofka,
Pawel Chorzempa
--
"-Tato, po czym poznać małą szkodliwość społeczną?
-Po wielkiej szkodzie prywatnej" (kopyrajt: S. Mrożek)
******* >>> !!! UWAGA: ODPOWIADAM TYLKO NA MAILE:
moje imie.(kropka)nazwisko, ten_smieszny_znaczek, gmail.com
|