Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Firma Epson i potyczki z drukarką...
From: "Ciemny" <adres@www.lhs.pl-na.tej.stron.ie>
Date: Thu, 30 May 2013 13:43:42 +0200

Użytkownik "Pawel O'Pajak" <opajak@interia.pl> napisał w wiadomości news:ko6jp3$tic$1@usenet.news.interia.pl...
Powitanko,

Dzwonię dziś trzeci raz

Eh, wzruszylem sie. Pracowalem kiedys jako serwis drukarek Fargo do kart ID. Generalnie po dzwiekach wydawanych przez drukarke bylem w stanie zdiagnozowac ja przez telefon. Bylo tam tyle silniczkow, przekladni itp, ze znalem "melodie" kazdego problemu. Czasem jednak bywalo cos nietypowego, service manual tego nie obejmowal, nic nie moglem wykombinowac dluzszy czas, wiec musialem sie kontaktowac z ich serwisem. I za kazdym, k'wa za kazdym razem rozpoczynala sie sekwencja pytan:
-Did you connect the power supply...
Kazdy dzwoniacy, chocby zglaszal wczesniej propozycje modyfikacji wykorzystane w pozniejszych modelach, to i tak dostanie sekwencje pytan do blondyny. Na koniec i tak ich "pomoc" byla o kant d* potluc.

Standard. To jest tak jak tankujesz paliwo, idziesz do kasy i mówisz że
prosisz paragon a gość i tak musi powiedzieć
"Paragon czy faktura? Polecam płyn do spryskiwaczy..."
bo ma tak odgórnie nakazane. Nie wiem czy ktoś siedzący za biurkiem
w centrali kto wymyślił te procedury używa mózgu.
W servicedeskach IT mają tzw. script czyli standardowy zestaw pytań
który muszą zadać dzwoniącemu i dopiero można przekazać sprawę
na II linię wsparcia. Ale tam ma to uzasadnienie, bo 90% problemów
rozwiązuje restart maszyny i o to zapytać trzeba, choć userzy nawet
i w tym wypadku potrafią kłamać myśląc że coś to zmieni.

Pozdr. TC

<Pop. w Wątku] Aktualny Wątek [Nast. w Wątku>