Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Markowy zasilacz wysadził mi korki w mieszkaniu
From: Jawi <tajny@poufny.pl>
Date: Thu, 30 May 2013 13:40:31 +0200
W dniu 2013-05-30 13:30, Marcin N pisze:
Komputer stary, łączna maksymalna moc procka i karty graf. to 100W.

Jaki
zasilacz kupić? Taki do ok 400W będzie w sam raz jak mniemam. Czy pchać
się w kolejny markowy za 250 zł, czy może jakiś nie-topowy za 120 zł. Ma
być cichy, ale niekoniecznie ultra-cichy.

możesz kupić markowy i potroić wartość kompa ;)
Ja bym kupił cokolwiek taniego, ale zaraz się odezwą grupowicze co mnie zjadą :)
Bo  ja używam co najwyżej feela II od ho ho...
A wcześniej codegeny i inne takie...
Ale dzisiaj lepsze i firmowe są niewiele droższe chyba od takiego codegena.
Byle był z dużym wiatrakiem.