Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Jaka k. graf. do gier?
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Tue, 21 May 2013 08:43:06 +0200
Dnia 2013-05-20, o godz. 21:19:05
Jaskiniowiec <jaskiniowiec@jura> napisał(a):

> Na chwilę obecną, dzieciak to mały "komunista" (po komunii),
> aczkolwiek chcę skompletować w miarę taki sprzęt, by za 2-3 lata, gdy
> już podrośnie, nie będzie trzeba zmieniać całego kompa, tylko ew samą
> grafikę + więcej RAM.

Weź pod uwagę to że komputer kupuje się na dziś a nie na za 2-3 lata.
Za 2-3 lata komputer będący dziś topowym będzie zaledwie przeciętnym. A
i cena będzie zdecydowanie niższa niż dziś. Jeśli Więc może zamiast
przepłacać za topowy obecnie model który będzie mielił przez 2-3 lata
kurz lepiej kupić coś tańszego. A za 2-3 lata sprzedać, dołożyć trochę
i kupić sprzęt na wtedy?

Zdrówko