Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały serwer na Atomie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały serwer na Atomie
From: Kosu <Kosu@nospam.com>
Date: 16 May 2013 19:22:29 GMT
On 2013-05-15, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> Można, ale stawianie dwu urządzeń zamiast jednego jest trochę
> niezgodne z dzisiejszą ideologią promowaną przez zielonych.

Pomijając już fakt, że chyba nikt tu nie czuje się "zielony" (masz
jakiś problem, że nie potrafisz się powstrzymać od takich tekstów?),
to naprawdę nie tylko o ideologię polityczną chodzi. Oczywiście
bardzo łatwo powiedzieć, że na pliki to się ma NAS piętro wyżej. Tak
jak łatwo powiedzieć, że "kup sobie to i to i tamto". Teraz trochę
mojej (i chyba nie tylko mojej) rzeczywistości. Szukam czegoś
wielkości encyklopedii (obudowa SFF z mITX), bo będę mieszkał
w niedużym lokalu. I mam na to kilkaset złotych, bo mam ciekawsze
wydatki niż kawałek elektroniki leżący w kącie :).

pozdrawiam,
Kosu