Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały serwer na Atomie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały serwer na Atomie
From: Kosu <Kosu@nospam.com>
Date: 14 May 2013 17:21:07 GMT
On 2013-05-14, RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> wrote:
> Na pewno w sam raz ?
> W znanych mi osobiście przypadkach domowe serwery w pierwszej
> kolejności miały być przechowalnią "dóbr wspólnych" czyli filmów,
> muzyki i fotek. Pokusa zatrzymania dobrych pozycji filmowych
> czy seriali była na tyle wielka że kończyło się dokładaniem
> drugiego dysku lub wymianą pierwszego. Ale może u ciebie będzie
> inaczej.

Nie należę do osób przechowujących "dobra wspólne". To raz.
Dwa: serwer miałby bardzo konkretne zadania i nie widzę powodu,
żeby miało się to zmieniać.
Trzy: mówiąc zupełnie wprost - mało jestem w domu i mało korzystam
z domowej elektroniki (nie mam nawet telewizora i nie jest to kwestia
tej panującej ostatnio mody).
Taki serwer ma przede wszystkim zautomatyzować pewne rzeczy i odciążyć
łącze przez te 2h/dobę, kiedy włączam kompa i chcę w miarę komfortowo
posurfować czy potłuc w jakąś głupią grę :). Docelowo będzie też
trochę zarabiał, ale to nastąpiłoby nawcześniej za rok.

pozdrawiam,
Kosu