Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały serwer na Atomie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały serwer na Atomie
From: "BUNIEK" <mbuniek@interia.pl>
Date: Tue, 14 May 2013 11:36:34 +0200
Krótko i na temat. Rozmyślam o małym domowym serwerze. Ideał byłby
pasywny i ciągnął tyle co żarówka, więc patrzę głównie na Intel Atom.
Niestety z racji specyficznych potrzeb potrzebuję na tym Windowsa.

Nauczony doświadczeniem, kombinowanie z fajnym sprzętem co mało bierze i jest mały i jest pojemny (ilość dysków) zawsze kończy się tym ze cały czas tylko myślimy o tym. poniżej link do Della który jest relatywnie mały dobrze zrobiony jak czysty to i cichy i jednoczenie wydajny, ile wciąga prądu nie wiem ale myślę ze koszt kilkunastu pln miesięcznie, rezygnując z CD wsadzimy 3 dyski 3,5 cala

Możliwe ze są jeszcze mniejsze. ale jest dość plaski może wejdzie pod szafę :)

http://allegro.pl/dell-optiplex-755-e7200-2x2-53ghz-ati-hd2400xt-win-i3216179683.html

I robić, jak będzie źle to sobie zmienisz na inny ale ten już będzie działał i sprawiał przyjemność ;)

Buniek