Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały serwer na Atomie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały serwer na Atomie
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Wed, 15 May 2013 11:03:13 +0200
Dnia 2013-05-14, o godz. 09:42:59
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

> Na pewno w sam raz ?
> W znanych mi osobiście przypadkach domowe serwery w pierwszej
> kolejności miały być przechowalnią "dóbr wspólnych" czyli filmów,
> muzyki i fotek.

Do tego to się stosuje NAS albo jakiś dysk na USB.
Serwer to serwer. Np. u mnie np. dysk SSD 64GB spokojnie
od lat starczają. Jako serwer poczty, www, bazy danych i kont
shellowych. Do tego często gra TV z sieci na podłączonym TV bo się
męczył i robi za AP dla domowych urządzeń. W tej chwili chodzi całość
chodzi na czymś takim: http://www.asus.com/Motherboards/AT3IONTI_DELUXE/

A dane (multimedia, backupy etc.) leżą sobie piętro wyżej na
dwudyskowym QNAP-ie.

Poza tym nie każdy ma potrzebę gromadzenia terabajtów multimediów w
domu.

Zdrówko