Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Mały serwer na Atomie

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Mały serwer na Atomie
From: Maciek "Babcia" Dobosz <babcia@jewish.org.pl>
Date: Wed, 15 May 2013 13:19:55 +0200
Dnia 2013-05-15, o godz. 12:54:54
RadoslawF <radoslawfl@spam_wp.pl> napisał(a):

> Można, ale stawianie dwu urządzeń zamiast jednego jest trochę
> niezgodne z dzisiejszą ideologią promowaną przez zielonych.

I w zgodzie z ideologią promowana przez zielonych drobna awaria jednego
z urządzeń powoduje że nie działa nic. Pomijając już to że często w
jednym urządzeniu ciężko znaleźć wszystkie potrzebne funkcje a nawet
jeśli są to takie urządzenie niekoniecznie jest ciche czy
energooszczędne. Jest takie przysłowie że jak coś jest do wszystkiego
to jest do niczego.

Zdrówko