Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] drukarka przez WiFi z PC - JAK ???
From: Stjopa Itenetowy <itenetowy@gmail.com>
Date: Thu, 16 May 2013 11:37:10 -0700 (PDT)
On May 16, 6:06 pm, "h.w.d.p." <h...@igbjo.yfd> wrote:

> mam MG5350 i niestety jest tak jak piszesz. trzeba miec dodatkowy klamot.

To wyjątkowy IDIOTYZM!!!
Po co to WiFi w takim razie???
Przecież jak masz drukarkę BEZ WiFi to i tak możesz se postawić ten
ruter obok niej i połączyć ją do niego przez kabel (a do rutera
laptopy przez WiFi)...

Powiedzcie sami, czyż nie idiotyzm?
Płacić więcej za WiFi w drukarce żeby i tak trzeba dokupywać ruter
WiFi SPECJALNIE dla niej???

Sorki za te kapitały ale wnerwiające to kiedy się kretyństwo sadza na
piedestał i wszyscy w to wierzą...