Lista pecet@man.lodz.pl
[Lista archiwów] [Inne Listy]

Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?

To: pecet@man.lodz.pl
Subject: Re: [PECET] Szybki komputer czy taki istnieje?
From: Krystek <spamtrap@krystek.art.pl>
Date: Wed, 01 May 2013 03:20:13 +0200
W dniu 2013-04-30 22:49, JDX pisze:
On 2013-04-30 21:28, Piotr Rezmer wrote:
[...]
Tych domowych nie kojarzę, ale pamiętam czasy ZX91 (klawiatura
membranowa) i super/duper ZX Spetrum 48k, do tego drugiego zrobiłem
Coś słabo pamiętasz bo to był ZX81. :-D Końcówka mojej podstawówki.
Widziałem też ma żywo ZX80 u kumpla kumpla ale nic na nim nie robiłem.
:-D W końcówce podstawówki (albo I klasie liceum) w soboty jeździłem
sobie też na Politechnikę Białostocką aby poszaleć w Fortranie na Odrze
1305 :-D (studenci organizowali takie kursy dla małolatów).

A na giełdy komputerowe do Klubu Mozaika nad Opałkiem? Tam to dopiero była rewia sprzętu ;)

K.

--
http://www.krystek.art.pl/