Re: Serwis Lenovo

Autor: Wiktor S. <wswiktor&poczta>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 17:39:31 MET DST
Message-ID: <h839g9$umm$1@news.onet.pl>
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response

Maciek wrote:
> Witam
>
> Ku przestrodze dla pragnących kupić produkty Lenovo: rok temu kupiony
> notebook Lenovo 3000 N200, kupiony na Słowacji, z międzynarodową
> 2-letnią gwarancją, na pudełku data produkcji: 2008-02-01. Obecnie
> leży popsuty (nie uruchamia się). Serwis stwierdził, że w ich systemie
> gwarancja na ten egzemplarz upłynęła 31 stycznia tego roku (czyli
> jakby nie liczyć był jednak rok) i obecnie jest im potrzebny dowód

<ciach>

Zgubiłeś dowód zakupu, a potem kartę gwarancyjną. No daj spokój, to przecież
podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.

-- 
Azarien
Received on Mon Sep 7 17:40:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Sep 2009 - 17:51:01 MET DST