Re: Serwis Lenovo

Autor: kamil <kamil_at_spamwon.com>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 17:27:58 MET DST
Message-ID: <h838q6$onp$1@inews.gazeta.pl>

"Marcin" <unknow@unknown.eu> wrote in message
news:h82qpi$998$1@inews.gazeta.pl...
> Witam
>
> Użytkownik "Maciek" <maciek@nospam.pl> napisał w wiadomości
> news:h82m84$d7$1@nemesis.news.neostrada.pl...
>
>> Czy z serwisem innych marek jest podobnie?
>
> Z monitorem w Dellu calkiem inaczej. Zepsul sie, zadzwonilem
> do serwisu - numer na stronie Della, zapytali o numer seryjny
> i objawy. Nastepnego dnia przyjechal facet i przywiozl nowy
> monitor, zepsuty zabral. Nikt nie chcial zadnych papierow.
> Sytuacja wydarzyla sie oczywiscie w Polsce:)
> Mimo, ze monitor sie zepsul to firme Dell polecam teraz kazdemu,
> bo z takim serwisem chcialbym miec tylko do czynienia.

Nie tylko monitory tak traktuja, serwis DELLa (szczegolnie dla klientow
biznesowych) to czysta przyjemnosc. Na wszystko wykupujemy rozszerzona
3-letnia gwarancje, jeszcze nie zdazylo sie, zeby nastepnego dnia roboczego
sprzet nie byl naprawiony badz wymieniony.

Prywatne komputery tez sa ladnie traktowane, nikt nie pyta o zadne paragony.
Czesto pracuja u nas doktoranci czy studenci z calego swiata i z Dellami
nigdy problemow nie bylo.

Pozdrawiam
Kamil
Received on Mon Sep 7 17:30:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Sep 2009 - 17:51:01 MET DST