Re: Serwis Lenovo

Autor: Maciek <maciek_at_nospam.pl>
Data: Mon 07 Sep 2009 - 17:42:44 MET DST
Message-ID: <h83ad9$13v$1@nemesis.news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed

Wiktor S. pisze:
> Zgubiłeś dowód zakupu, a potem kartę gwarancyjną.
Nie potem, tylko od razu, przy czym dowód zakupu się znalazł :->

> No daj spokój, to przecież
> podstawa do uznania gwarancji gdziekolwiek. Wtopiłeś i tyle.
No nie żartuj. Każdy szmelc ma numer seryjny przechowywany w bazie
producenta, z której korzysta serwis. Z tym numerem związany jest
zapewne tak prozaiczny parametr jak data produkcji (wybita notabene na
pudełku). Jeśli udziela się na sprzęt 2 letniej gwarancji, to
nieprzyjęcie komputera do serwisu z powodu braku dwóch świstków papieru
jest zwykłym robieniem sobie jaj z klienta, zwłaszcza, że te 2 lata od
daty produkcji nie upłynęły.

-- 
Pozdrawiam
Maciek
Received on Mon Sep 7 17:50:03 2009

To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.8 : Mon 07 Sep 2009 - 17:51:01 MET DST