jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Dawidus <dawidus_at_(niespamuj)wp.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 17:55:47 MET DST

Witajcie.
Mam zamiar zakupić notebooka.
Ma on pracować głównie w domu i zastąpić desktopa.
Dlatego jego mobilność jest dla mnie mniej istotna. Będzie wożony tylko
czasami.Wobec tego chcę kupić duży z matrycą 17".

Tu mam dylemat.
Jakie firmy uwzględnić w poszukiwaniach?

W/g mojej oceny to jakość/solidność sprzętu w/g listy:

1) Toshiba (chyba najsolidniejsza firma)
2) HP (wielu chwali)
3) ASUS (kusi wyposażeniem np. w wielu jest tuner TV, a jakość też dość
chwalona)

Nie umieszczam na liście DELL bo choć dobry to trudno osiągalny, drogi itp

Lenovo - nie podoba mi się wizualnie choć podobno solidny.

Acer - wszyscy wiedzą, choć podobno się poprawił

Fujitsu Siemens - nie przekonuje mnie (mam wstręt do Siemensa)

Moje założenia to :

Core 2 Duo
minimum 2 GB RAM
grafika sprzętowa niezintegrowana i ze swoją pamięcią mile widziana (
chociaż nie grałem i grać nie będę !!!)
HDD minimum 200 GB
Bluetooth
mile widziana kamerka (nie konieczna)
Tuner TV w ASUSach kusi :-)))

solidność,
niezawodność,
wytrzymałość,

Znalazłem takie cuda:

Toshiba
http://www.znak.pl/index.php?cid=272&scid=3325&prid=notTosSatP300-1A7

Asus

http://www.znak.pl/index.php?cid=272&scid=3180&prid=notAsuF7E-7S054C

http://www.znak.pl/index.php?cid=272&scid=3180&prid=notAsuF7SR-7S074C

HP

http://www.esc.pl/product_info.php?products_id=13554

(tu cena niestety jest dla mnie trudno akceptowalna i ten Blue Ray zbędny
ale sprzęt wypasiony i bajerów do bólu. Ylko czy taki kombajn nie bedzie
miał ochoty się psuć? Jest co się psuć :-(( ???? )

Co myślicie.
Doradźcie proszę.

Pozdrawiam, Dawid