Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: krzysiek <anonim_at_mail.net>
Data: Mon 11 Aug 2008 - 11:16:09 MET DST

Dawidus pisze:
> Witajcie.
> Mam zamiar zakupić notebooka.
> Ma on pracować głównie w domu i zastąpić desktopa.
... ciach

ja również dwa lata temu dokonałem takiego wyboru - zakup laptopa.
Podyktowane było to głownie faktem że w weekendy mieszkałem z
dziewczyną, a w tygodniu w swoim domu. Rozwiązanie było idealne, bo
podróżowałem komunikacją miejską. Od roku mieszkamy już razem i
rozwiązanie takie sprawdza się bardzo dobrze, ona ma swój stacjonarny ja
laptopa. Internet bezprzewodowy, więc dostęp do sieci mam w każdym
pokoju a nawet poza domem. Używam go głownie do przeglądania internetu,
w wolnych chwilach programowania - NetBeans, czasami Eclipse, ostatnio
jakieś gierki i wcale nie narzekam na szybkość działania.
Posiadam Fujitsu-Siemens Amilo Pi1505, którego rozszerzyłem do 1,5 GB
ramu, kosztował mnie wtedy 3500 zł. Po przyjściu z pracy używam go góra
2 godziny, więc rozważania o ergonomii użytkowania uważam za
bezsensowne. Dla mnie ważna była przede wszystkim mobilność i dlatego
postawiłem na notebooka.

Krzysiek