Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Piotrek <a_at_b.ru>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 20:13:07 MET DST

> Mam zamiar zakupić notebooka.

sadzac po twoich wymaganiach desktop bylby dla ciebie lepszy:)

> Ma on pracować głównie w domu i zastąpić desktopa.

to kup desktopa, zastapisz starszego nowym;)

> Dlatego jego mobilność jest dla mnie mniej istotna. Będzie wożony tylko
> czasami.Wobec tego chcę kupić duży z matrycą 17".

notebook 17" :D
niewiele ma z notebookiem wspolnego:)
a przynajmniej znikaja jego wszelkie zalety, mobilnosc, lekkosc, male
gabaryty i dluga praca na bateri.

> 1) Toshiba (chyba najsolidniejsza firma)

zalezy od modeli, jak u wszystkich. tanie to chlam, drozsze juz lepsze
jakosciowo.

> 2) HP (wielu chwali)

j/w

> 3) ASUS (kusi wyposażeniem np. w wielu jest tuner TV, a jakość też dość
> chwalona)

nie jest taki zly, czasami soft preinstalowany zabijal system pod wzgledem
wydajnosci i wypadalo przeinstalwoac system, albo chociaz odinstalowac ten
smietnik co z asusem przychodzi.
ale to tez sie tyczy wiekszosci notebookow.

> Nie umieszczam na liście DELL bo choć dobry to trudno osiągalny, drogi itp

dobry i niedobry, zalezy jaka polka cenowa jak zwykle.
ale to ze tak ciezko dostepny dla detalistow tez by mnie zniechecil do
firmy:)

> Lenovo - nie podoba mi się wizualnie choć podobno solidny.

mnie sie podoba(nie mowie o seri N) ale o gustach sienie dyskutuje:)

> Acer - wszyscy wiedzą, choć podobno się poprawił

odpusc sobie:)
szkoda zdrowia

> Fujitsu Siemens - nie przekonuje mnie (mam wstręt do Siemensa)

mam podobne zdanie:)

> Co myślicie.
> Doradźcie proszę.

powaznei przy takich wymaganiach myslal bym nad desktopem:)
komfort pracy nieporownywalny na desktopie, albo na dobrze doposazonym w
akcesoria notebooku(czyli portreplicator, monitor conajmniej 17",
klawiatura, mysz, wygodnie miec drugi zasilacz) ale cenowo wtedy nie
wychodzi korzystnie.

chyba ze kupisz notebooka ale z normalna matruyca jak na notebooka czyli
odpuscisz sobie 17" i dokupisz sobie monitor LCD dodatkowy, klawiatura i
mysz. wtedy komfort i pracy i mobilnosc bedziesz mial na akceptowalnym
poziomie a i moze z czasem docenisz komfort pracy na 2 monitorach:)

--
pzdr
piotrek