Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Czeresniak <darek1980_at_op.pl>
Data: Sun 10 Aug 2008 - 21:46:22 MET DST

Jak widzę to rozgorzała już dysusja na temat ergonomii pracy na laptopie.
Też muszę potwierdzić, że pozycja podczas pracy na laptopie nie należy do
najbardziej ergonomicznych.

Ze swojej strony mogę polecić rozwiązanie, które mam w pracy czyli: laptop,
stacja dokująca, monitor, klawiatura i myszka.
Do takiego zestawu polecam laptopy z matrycą 14' ponieważ podczas pracy poza
biurem wielkość jest znośna a pozatym "czternastki" mają zwykłe (nie ULV jak
w 12') wydajne procesory i karty graficzne.

Pozdrawiam
Darek