Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Karthoon <karthoon_at_WYTNIJ.gazeta.pl>
Data: Tue 12 Aug 2008 - 11:18:02 MET DST

Dawidus <dawidus@(niespamuj)wp.pl> napisał(a):

> Witajcie.
> Mam zamiar zakupić notebooka.
> Ma on pracować głównie w domu i zastąpić desktopa.
> Dlatego jego mobilność jest dla mnie mniej istotna. Będzie wożony tylko
> czasami.Wobec tego chcę kupić duży z matrycą 17".

Sugeruję jednak 15" 1680x1050

> 1) Toshiba (chyba najsolidniejsza firma)

najsolidniejsza to może niekoniecznie, ale na pewno ok

> 2) HP (wielu chwali)
bywa różnie

> 3) ASUS (kusi wyposażeniem np. w wielu jest tuner TV, a jakość też dość
> chwalona)
jest ok

> Nie umieszczam na liście DELL bo choć dobry to trudno osiągalny, drogi itp

nie jest, ale budżetowe serie to średnia jakość

> Lenovo - nie podoba mi się wizualnie choć podobno solidny.

kwestia gustu, ale podobnie jak u della - odpuść sobie najtańsze serie

> Acer - wszyscy wiedzą, choć podobno się poprawił

co wiedzą? w tej chwili nie odstaje jakością od hp czy lenovo

> Fujitsu Siemens - nie przekonuje mnie (mam wstręt do Siemensa)

mnie F-S też jakoś nie przekonuje