Re: jakiego notebooka wybrać ??? wśród jakich producentów szukać?

Autor: Adam Zielinski <adamziel_at_o2.pl>
Data: Sat 09 Aug 2008 - 20:00:36 MET DST

"Dawidus" <dawidus@(niespamuj)wp.pl> wrote in message
news:g7kem2$lc8$1@news.wp.pl...
> Witajcie.
> Mam zamiar zakupić notebooka.
> Ma on pracować głównie w domu i zastąpić desktopa.

> Co myślicie.
> Doradźcie proszę.

Tez mam ten dylemat - zastanawialem sie wlasnie miedzy DELL, ale odrzucilem,
z powodu cen i trudnej osiagalnosci, na drugim miejscu HP - szacowalem model
6710b, dobry, ale w koncu go odrzucilem - i wybralem Toshiba A300-1GS. Nie
wiem czy dobrze zrobilem, ale mniejmy nadzieje ze tak... ;))
Asus'y tez niezle, zwlaszcza osiagnieciami , komponentami, kusza ;) - ale
jakos ich solidnosc i trwalosc mnie nie przekonala... - a potrzebuje laptopa
na kilka lat! :)
Pozdrawiam.
Adamos32