Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: Rychu <rychu23_at_o2.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 15:44:26 MET

Witam wszystkich!!!

Chciałbym przestrzec ewentualnych kupców przed dokonywaniem zakupów w sieci
Media Markt. Wiarygodność tej firmy spadła w moim mniemaniu niemal do zera.
Ale do rzeczy.

Przed miesiącem postanowiłem zakupić sobie tuner TV firmy Aver Media z serii
Aver TV Go 007. Udałem się więc do gdańskiego Media Marketu przy
ul.Grunwaldzkiej. Po wybraniu interesującego modelu udałem się do domu celem
zamontowania ww sprzętu. Cóż, złośliwość rzeczy martwych, gdyż po kilku
dniach testowań na różnych komputerach okazało się, że model ów jest
wadliwy. Udałem się więc do Media Marketu celem wymiany na inny model. Miły
Pan z serwisu oczywiście sprzęt sprawdził i po 20 minutach zakomunikował mi,
że rzeczywiście nie działa. Otrzymałem więc drugą kartę, którą miły Pan z
serwisu zapakował do starego pudełka. Już w domu zorientowałem się, że jest
to karta od innego producenta. Miała ona zupełnie inny układ wejść i wyjść.
Po zamontowaniu jej okazało się, że system operacyjny wogóle jej nie
wykrywa. Nie pomagało również ręczne ustawianie sprzętu. Pomyślałem sobie,
dwa trafione sprzęty z rzędu, to prawie niemożliwe. A jednak! Wróciłem więc
do sklepu opowiadając, co i jak. W sumie byłem gotowy wogóle zrezygnować z
zakupu tej karty, skoro takiej jakości produkty są tam sprzedawane. Ale
opowieści o możliwości rezygnacji z zakupu przed upływam 5 dni można sobie
między bajki włożyć. Ten sam miły Pan z serwisu poinformował mnie, że
rzeczywiście karta nie działa, ale teraz muszą ją wysłać do
specjalistycznego badania. I tak oto zostałem bez karty na minimum 21 dni,
tyle bowiem trwać może naprawa. Poinformowano mnie, że ktoś z Media Marketu
się do mnie w tym czasie odezwie informujac o postępach w sprawie. Minął
prawie miesiąc, a w sprawie dalej nic nie było wiadomo. Poszedłem więc
samemu do sklepu celem wyjaśnienia. I co się okazało? Gwarancja nie może być
zrealizowana, ponieważ nie jest to oryginalny tuner tv z pudełka!!! Na
początku pomyślałem, że to jakiś żart, ale z czasem dotarło do mnie, że to
prawda. Sprawa wydaje się być patowa. Umówiono mnie specjalnie za kilka dni
na spotkanie z Panem serwisantem, który dokonywał wymiany. Tylko ja się
pytam, ile mam jeszcze czekać? Jedno wiem napewno, sprawy tej w ten sposób
nie zostawie. Mimo, iż nie był to jakiś niesamowity wydatek to uważam, że
tak sie z klientem nie postępuje.

--
Pozdrawiam:
Rychu