Re: Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: Filip Drunkenstein <adres.wpodpisie_at_2.pl>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 15:59:48 MET

Zobaczcie, co napisał(a) Rychu w poście
news:e1Iod.39504$ha.36721@news.chello.at !!!
Mądry Polak po szkodzie... Jeżeli cokolwiek wymieniacie w takim molochu typu
MM to zawsze BIEŻCIE POKWITOWANIE. Biurokracje możesz sobie odpuścić przy
małych firmach/sklepach.

BTW w takim małym sklepiku kupowałem pierwszą maszynę za "własną" kasę. Po
pierwszej awarii Ojciec mnie op**** że nie zażądałem rachunku, paragonu,
gwarancji itd. Ja blaszaka pod pache, jadę ... i od ręki (no dobra: 3h)
naprawili i wymienili wadliwy dysk, na większy! Tacy ludzie wyrabiają sobie
renomę. A MM może i jest tanie, ale po stokroć wolę te małe sklepiki.

--
Pozdrawiam                        Filip Drunkenstein
   *** gg 10110110111110010000111 ***