Re: Nie kupujcie w Media Markecie!

Autor: qwerty <qwerty01_at_poczta.fm>
Data: Tue 23 Nov 2004 - 16:16:15 MET

Użytkownik "Rychu" <rychu23@o2.pl> napisał w wiadomości
news:e1Iod.39504$ha.36721@news.chello.at...
Gwarancja nie może być
> zrealizowana, ponieważ nie jest to oryginalny tuner tv z pudełka!!!

Możesz żądać zwrotu kasy w ciągu 14 dni roboczych od dnia zakupu. Nie mogą
ci odmówić. Wiele sprzedawców wciska ten kit, bo wiedzą, że klienci nie
wiedzą o rękojmi. Zresztą zakupiłem 2 lata temu palarę lg w sklepie (nie
MM). Okazało się, że pali max 32x. Kiedy przyjechała z serwisu okazało się,
że nic nie znaleźli. Ja znowu do serwisu. Czekałem w sumie 2 miechy. Kiedy
już miałem dosyć zadzwoniłem do dyrektora LG w Polsce i poinformowałem jego
co myślę o LG. Na następny dzień zadzwonił do mnie i poinformował mnie, że
nagrywarka jest popsuta i wymieniają mi na nowszy model. Sprzęt przyjechał
po 2 dniach od zadzwonienia do mnie. :D Wystarczy 1 telefon i jak dużo
człowiek może zdziałać.